Пътят към дома 23.06.2019 г.

Днес станахме в 4:45 ч., автобуса за летището тръгваше в 5:45 ч. Полета ни беше в 9:10 ч. и искахме да сме навреме на летището.
Хостела спеше, минахме през тоалетната и тихо си изкарахме багажа от спалнята за да не будим съкилийника ни. Пренесохме се в кухнята за закуска и направа на някакви сандвичи за из път. Отварям общия хладилник и гледам от надписаните ни плодови млекца едното липсва, някой го е изял. За щастие имахме достатъчно храна и закусихме добре. Хванахме автобуса навреме. На летището бяхме доста рано, но така е по-спокойно, чекирахме багажа почти без да чакаме на опашка. Пристигнахме в Единбърг по разписание и имахме няколко часов престой до следващия ни полет към София. Решихме да се поразходим, като отново за голяма сума пари 9.60 Eur оставихме багажа на съхранение за 3 ч. На летището беше лудница.

Имаше доста народ

В близост до летището имаше малко кварталче и поехме към него.

На голяма площ до летището имаше изложение на селскостопанска техника и голяма тарапана.

Пресякохме през един надлез междуградския път.

И хоп, супермаркет точно като за нас.

В него продаваха хот-дог, едно от любимите яденета на Боби.

След като пробвахме Исландския, беше време да пробваме Шотландския хот-дог.

Оказа се, че в магазина има и Skyr, та и от него пробвахме, честно Исландския е по-хубав.

След като хапнахме имахме още време и се разходихме из квартала.

Времето беше хубаво и топло, без вятър.

Заседнахме на една детска площадка.

Квартала беше доста зелен.

Стана време да поемаме обратно към терминала. Попътно снимахме един готвещ се за излитане А320, и чакащата опашка след него.

Качихме се на Ryanair-а, полета беше с Boeing 737. Пристигнахме на летище София късно през нощта. Заформяше се гръмотевична буря и след като паркирахме на стоянката капитана се обади по радиото и помоли да слезем възможно най-бързо, тъй като всеки момент се очакваше да почне гръмотевична бурия и летище София ще затвори до отминаването и, което пък ще ни блокира в самолета. За щастие успяхме да се евакуираме бързо преди бурята. Багажа излезе много бързо на лентата и не губихме почти никакво време на терминала. Хванахме си едно такси и точно излизахме от района на летището, когато ни удари бурята с проливен дъжд.

Беше едно невероятно приключение, изпълнено с трудности и емоции, посещение на невероятни места от нашата планета. Дълго време след това ни държа това, което видяхме и изпитахме. Исландия е невероятна и тотално различна от всичко друго, което сме виждали, земя на огън и лед. До нови срещи приятели и до следващото приключение.